הכן סירתך לחורף

29 לספטמבר, 2016
הכן סירתך לחורף
 
עוגנים יקרים,

עונת הסתיו כבר החלה ואנו עדים לתחילתן של מערכות מטאורולוגיות משמעותיות ואיתם רוחות עזות, גלים גבוהים, משקעים, סופות ברקים ועוד.
על מנת שנגיע מוכנים לעונת החורף, אבקשכם להגיע לכלי השייט שברשותכם הנמצאים במעגנת "שביט" ולהכינם למזג אויר חורפי תוך מתן דגש גם על הנקודות הבאות:
- תקינות חבלי התקשרות והכפלתם.
- הוספת בלם (SPRING) ממרכז כלי השייט אל מצופי העגינה.
- סגירת פתחי הכניסה לכלי השייט לרבות האצ'ים, חלונות ובדיקת אטימותם.
- לפחות 3 פנדרים תקינים ומנופחים, קשורים היטב בכל צד של כלי השייט.
- קיפול וקשירה נאותה או פירוק ואחסון כיסויי מפרשים , בימיני וכד'.
- הידוק וקשירת מפרשי חלוץ מגולגלים או פירוקם לעונת החורף.
- בדיקת מערכת הזנת חשמל חוף לתקינות ואטימות.

אנא וודאו שחיבור החשמל לכלי השייט נעשה בצורה הקצרה והבטוחה ביותר, בכל מקרה אחר פנו לצוות המעגן למעבר לפדיסטל מתאים.

- בדיקת מערכת DC  לרבות תקינות מצברים, תקינות מטען חשמלי, מערכת שאיבת מי שיפוליים ומערכת ההתראות.
- כדאי לוודא קיומה של הארקה מתורן הספינה אל המים (תרני מתכת) ו/או הידוק ברגי הארקה.
- אנא תלו מספרי טלפון לעת חרום במקום בולט על כלי השייט.

בהזדמנות זו אבקש לעדכן מספר נושאים נוספים:
- במקרה חירום או בכל מקרה אחר ניתן ליצור קשר עם מוקד המעגנה המאויש 24/7  בטלפון 073-2196808 או עם אחמ"ש המעגנה בטלפון 054-6798696.
- שעות הפעילות של משרד המעגנה לפניות כלליות הינן בימים א-ה בין השעות 0800-1600.
- שעות פעילות הנה"ח לבירורים וביצוע תשלומים בימים א,ב,ד,ה בין השעות 0800-1200 ובין השעות 1300-1500.
- בערבי חג וימי חול המועד תאויש המעגנה ע"י תורן מצוות המעגנה בין השעות 0800 ועד 1400.

נוהל חלוקת כרטיסים אלקטרוניים:
לכל שותף פעיל בכלי שייט במעגן מגיע כרטיס מגנטי אחד בחינם. 
לכל סירה יונפקו עד שלושה כרטיסים נוספים לאנשי צוות. על מנת להוציא כרטיס לאיש צוות צריך בעל הסירה להגיע עם איש הצוות למשרד ולחתום על טופס מתאים.
מחיר כרטיס לאיש צוות הוא 50 שקלים.
כרטיס שאבד או ניזוק מוחלף בעלות של 50 שקלים.

שמירה על מתקני המעגנה:
- אין לבצע כל התקנה/שינוי בתשתיות המעגנה טרם קבלת אישור בכתב ומראש ממנהל המעגנה לרבות סולמות ומיתקנים מקובעים לירידה לכלי השייט, הארכת תשתיות מים או חשמל 
  תוך ביצוע התקנות על המזחים וכדומה.
- ארונות החשמל אינם לוח מודעות, אנא השתמשו בלוחות המודעות המיועדים לכך.
- אנא זכרו לפנות פסולת לפחי האשפה המיועדים לכך, פסולת המושארת ברציף במקרים רבים עושה דרכה למים לפני שאנו מגיעים לכך.

שירותים ומקלחות: 
- אנא שימורו על ניקיון השירותים והימנעו ממתן שימוש ללקוחות שאינם לקוחות המעגנה, לבאי הפארק ממוקמים תאי שירותים במגרש החניה הדרום מערבי של המעגנה.

לסיום, ברצוננו לאחל שנה טובה ומבורכת, שנת שלום, בריאות, סובלנות ואהבה, וכמובן שייט מהנה ובטוח לכולכם. 

צוות מעגנת "שביט"

 
להודעה המקורית לחץ כאן