שאלות נפוצות

נושא

  
תשובה
  
היכן מתפרסמות מודעות הדרושים של החברה?
מודעות הדרושים מפורסמות במדור דרושים. הגישה למדור זה הינה מ-2 מקומות –בעמוד הבית ברצועה (סליידר)  ה-3 מלמטה. ותחת מדור חברת נמלי ישראל>סרגל עליון אדום  דרושים.
מידע כללי
היכן מתפרסמים מכרזי החברה?
חברת נמלי ישראל מפרסמת את מכרזיה בכלי התקשורת וגם באתר זה . באתר, המכרזים מתפרסמים במדור מכרזים. הגישה למדור זה בעמוד הבית מהסטריפ העליון, וגם דרך השירותים המופיעים ברצועה השלישת למטה.
מידע כללי
היכן ניתן לראות את נתוני גובה הגלים?
גישה לנתוני גובה הגלים המסופקים ע"י הטכניון מצוייה בעמוד הבית, בסטריפ השני מלמטה (סטריפ האייקונים).
מידע כללי
הפלגות לחו"ל באמצעות אניות נופש (קרוז)
למידע בנושא זה יש לפנות לחברת נמל אשדוד ו/או לחברת נמל חיפה  האחראיות על טרמינל הנוסעים בכל נמל, או לסוכני הנסיעות .
מידע כללי
זקוק למידע בנושא מכס ומיסוי ביבוא מוצרים שונים
למידע בנושא זה יש לפנות לרשות המסים (המכס), במשרד האוצר או לחברות המתמחות בעמילות מכס.
מידע כללי
נושאי מרינות בישראל ותקנות מעגות ושייט
הכתובת לפניות אלה הינה רשות הספנות והנמלים במשרד התחבורה.  שאלות הקשורות במעגנת "שביט" בקישון, חיפה, יש לפנות לחברת נמלי ישראל.
מידע כללי
היכן ניתן לקבל מידע לגבי תעריפים ואגרות הנגבות בנמלים ?
למידע זה הינך מתבקש/ת לפנות לחברות הנמל בחיפה, אשדוד או באילת, או למשרד התחבורה
חברת נמל חיפה    : 04-8518290
חברת נמל אשדוד  : 08-8517468
חברת נמל אילת    : 08-6358356
מידע על נתונים ותעריפים
זקוק/ה לנתונים סטטיסטיים על פעילות הנמלים
במסגרת השינוי המבני שבוצע בנמלי הים בפברואר 2005 , הוקמה במשרד התחבורה רשות הספנות והנמלים אשר מרכזת ומפרסמת נתונים שונים על פעילות נמלי הים המסחריים בחיפה, אשדוד ובאילת. ניתן לצפות בנתונים אלה, באמצעות אתר זה, מדור ענף הנמלים בישראל, תת מדור- נתונים סטטיסטיים. או באתר האינטרנט של משרד התחבורה , מדור רשות הספנות והנמלים.
מידע על נתונים ותעריפים
אני זקוק/ה למידע על חברת נמל חיפה/אשדוד/אילת?
מומלץ כי תפנה לגורמים הבאים בחברות הנמל:
חברת נמל חיפה,דובר זוהר רום ,טלפון: 04-8518950     zohar.rom@haifaport.co.il 
חברת נמל אשדוד,דובר-יגאל בן זיקרי- 08-8518605          igalbz@ashdodport.co.il 
חברת נמל אילת,  דובר: 08-6358334                               pninaz@eilatport.co.il
מספרי טלפון ודוא"ל
מהם מספרי הטלפון של מרכז תמיכה ללקוחות בנמלי הים?
חברת נמל חיפה, מרכז תמיכה לקוחות: 04-8518666/1
חברת נמל אשדוד, מרכז תמיכה לקוחות: 08-8517846
חברת נמל אילת: 08-6358334
מנהלת תס"ק ים, מרכז תמיכה לקוחות:0505-640111
מספרי טלפון ודוא"ל
היכן אוכל למצוא מספרי טלפון/דוא"ל של עובדי חברת נמלי ישראל?
ראה באתר זה, חברת נמלי ישראל- אודות החברה/ספר טלפונים.
מספרי טלפון ודואל
חיפוש עבודה בנמלים
המעוניינים במשרה בנמלים מתבקשים לפנות ישירות לחברות הנמל בחיפה ובאשדוד שהינן חברות ממשלתיות נפרדות. הנמלים החדשים נמצאים בשלבי הקמה ויחלו לפעול רק בשנת 2021.
עבודה/דרושים
איך מגיעים לסטטוס מכולה?
יש להיכנס לשירותים המקוונים בשם משתמש וסיסמא, לבחור בתפריט  "שירותים כלליים"  וב"סטטוס מכולה".
שירותים מקוונים
איך מדווחים על אוניה חדשה שטרם פקדה את נמלי הארץ?
בשירותים מקוונים תס"ק ים -  במערכת סוכני אנייה -  בקשה לפתיחת/עדכון פרטי אנייה. יש להקיש את מספר הלוידס של האנייה על מנת לבדוק שהאנייה לא קיימת במאגר. במידה והאנייה לא קיימת יתקבל מסך פרטי האנייה אשר ברובו יוזן אוטומטית מלוידס, יש להשלים את פרטי האנייה החסרים, ולשלוח. הבקשה תועבר לאישור הנמל הנבחר

שירותים מקוונים
איך מורידים טבלת אוניות או כל טבלה אחרת?
בדף הראשי של אתר חברת נמלי ישראל יש להקיש : "למכלול  השירותים ולהצטרפות" , נכנסים לאתר תס"ק-ים, בתפריט הראשי יש ללחוץ על "טבלאות קהילתיות" יש לבחור את הטבלה הנדרשת, בתחתית הדף יש להקיש על לחצן "יצוא לאקסל".
שירותים מקוונים
איך מצטרפים לקבלת שירות מקוון?
בלחיצה על הקישור https://taskyam.israports.co.il/loginmanager/ יופיע דף הבית של השירותים  המקוונים- בדף, מתחת לשם משתמש וסיסמא, יש להקיש על "רישום  משתמש חדש". קיימות 2 אפשרויות, רישום מלא – רישום חברה ומשתמש, רישום מקוצר – רישום למשתמשים עצמאיים (שאינם עובדים בחברה). יש למלא את טופס ההרשמה לפי סוג השירות שיבחר .לאחר קבלת שם המשתמש והסיסמא  יוכל המשתמש להיכנס לשירותים  המקוונים.

שירותים מקוונים
איך מקבלים מבנה מסר?
בדף הראשי של אתר חברת נמלי ישראל בקטגורית תס"ק ים, יש להקיש : "למכלול  השירותים ולהצטרפות" , נכנסים לאתר תס"ק-ים, בתפריט הראשי יש ללחוץ על מבנה מסרים.
שירותים מקוונים
איך רואים מתי אוניה מסוימת צפויה להגיע?
בדף הראשי של אתר חברת נמלי ישראל יש להקיש : "למכלול  השירותים ולהצטרפות" , נכנסים לאתר תס"ק-ים, בתפריט הראשי יש ללחוץ על "סטאטוס אניות" .תתקבל טבלה , בשדה "תאריך הגעה/עגינה" ניתן לראות מתי האנייה צפויה להגיע
שירותים מקוונים
האם אפשר לבדוק חשבונית חיוב דרך האינטרנט?
בדף הבית, דרך השירותים המקוונים-תס"ק ים ,  בשירות חשבוניות ומס"ב ניתן לצפות, לשחזר או להדפיס חשבוניות נמל/מסוף, ומסרי מס"ב.
שירותים מקוונים
האם אפשר להזמין "ידיים" דרך האינטרנט?
ניתן להזמין ידיים בשירותים המקוונים-מערכת סוכני אניות-הזמנת ידיים. השירות ניתן כרגע רק לנמל אשדוד.
שירותים מקוונים
כיצד ניתן לבקש היתר הפלגה באמצעות האינטרנט?
בדף הבית, שירותים מקוונים-תס"ק ים, במערכת סוכני אניה - בקשה להיתר הפלגה. יש להקליד את הנתונים כנדרש במסך.
שירותים מקוונים
כיצד ניתן לעדכן פרטים של אוניה?
בדף הבית, "שירותים מקוונים-תס"ק ים", ראו "סוכני אניה" , הכנסו ל- בקשה לעידכון פרטי אניה. במסך זה יש להקליד את מספר האניה.  נתוני האניה יישלפו ויוצגו על המסך, ואז יש להקליד את השינויים בפרטי האניה, ולשלוח. (האופציה "שלח" קיימת במסך).

שירותים מקוונים
למי פונים במקרה של תקלה בקבלת שירות מקוון באתר ?
בכל הקשור לתקלות טכניות בקבלת שירותים מקוונים באתרנו הינכם מוזמנים לפנות למת"ל— מרכז תמיכה ללקוחות של חברת נמלי ישראל.
טלפון: 0505-640111 או באמצעות דוא"ל: MATALTA@ISRAPORTS.CO.IL
שירותים מקוונים