חברת נמלי ישראל : מערכת IPCS (תס"ק-ים) החלה לספק לקהילת הים שירותים שנועדו להקל על המעבר של קהילת הים לעבודה מול מערכת "שער עולמי" של המכס

חברת נמלי ישראל הודיעה היום כי מערכת IPCS  (תס"ק-ים) החלה לספק לקהילת הים שירותים שנועדו להקל על המעבר של קהילת הים לעבודה מול מערכת "שער עולמי" של המכס.

בין השירותים שתספק IPCS:

  • פתיחת כותרת מצהר ממסך הצפי בשירותים המקוונים, והעברת משוב לסוכנים שותפים במידה וכותרת המצהר תתקבל תקינה במכס. תכונה זו תאפשר לסוכנים השותפים לדעת האם כותרת המצהר התקבלה באופן תקין במכס  וניתן להמשיך את התהליך מול המכס.
  • העברת מסרים בפורמט החדש (XML) למערכת "שער עולמי" וממנה והמרת מסרים המגיעים מהמשתמשים לפורמט החדש והעברתם למכס, וכך גם לגבי המרת מסרים מהמכס למשתמשים.
  • קבלת מסרים לכספות האלקטרוניות באמצעותן מועברים היום המסרים בין חברי קהילת הים, והעברתם בממשק Web Service למערכת "שער עולמי" ולהיפך.
  • בנוסף, תטפל  המערכת בהעברת מסרים ממערכת שער עולמי למערכת הקיימת במכס תוך כדי המרה מפורמט חדש לישן, לטובת סנכרון הנתונים בין המערכות.
שירותים אלו פותחו לאחר לימוד מעמיק של הפערים בין הפורמטים והממשקים ותוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביישום.

ממנהלת IPCS  נמסר עוד כי בתחילת מרס 2013 התניע המכס פיילוט רשות לשלב המצהרים, וחברות המעוניינות להצטרף לפיילוט ולשם כך להיעזר בשירותי IPCS  (תס"ק-ים) 
מוזמנות ליצור קשר עם מרכז תמיכת הלקוחות: 050-5640111, support@ipcs.co.il.